"אני כבר מספר שנים בקשרים עם הרב ומתייעצת איתו בכל דבר" מספרת אושרת מעפולה "לאחר שהתחתנתי וקיבלתי את בירכת הרב, הוא הוסיף ואמר לי שאני צריכה בקרוב להיכנס להריון וביקש שאחזור כשאהיה בשבוע השישי להריון. שלושה חודשים אחרי החתונה באמת הייתי בהריון בזכות בירכת הרב, וחזרתי עליו בשבוע השישי לברכה נוספת".
"במהלך ההיריון, בבדיקת חלבון עוברי, המליץ לי הרופא נשים לעשות בדיקת מי שפיר מאחר ויש סיכוי שאאבד את העובר" ממשיכה אושרת לספר בהתרגשות "בגלל החששות שלי מהבדיקה, הלכתי להתייעץ עם הרב רפאל מאמו. נכנסתי לרב שקיבל אותי כרגיל בחיוך רחב, ולאחר שסיפרתי לו את מצבי הוא אמר לי "את יכולה ללכת לישון בשקט ובשלווה כי אין שום דבר. את יכולה ללכת לעשות את הבדיקה אבל אני מבטיח לך שאין שום דבר. אבל אם את אומרת לי שאת הולכת לישון רגועה אז הכל בסדר". ובאמת החלטתי לא ללכת לעשות את הבדיקה כי אני סומכת על הרב, המשכתי את ההיריון והייתי רגועה בגלל דברי הרב".
"ברגע שנולדה לי בתי נשאתי עייני למעלה והודיתי לבורא עולם ולרב שבירך אותי בילדה המדהימה הזאת, שכיום היא בת 8 חודשים, היא מתפקדת נורמאלי ואין לה שום דבר, ממש ילדה למופת, כמו שהרב אמר. לאחר הלידה ניגשתי לרב ושאלתי אותו לגבי שם הילדה, אני חשבתי לקרוא לה "לי אושר", והרב אישר לי את השם בהבנה מלאה לאושרי, רק ביקש שארשום את השם במילה אחת "ליאושר"".
הפגישה הראשונה של הרב עם ליאושר הייתה כאשר התינוקת הייתה בת ארבעה חודשים "זאת הייתה פגישה מרגשת במיוחד" מספרת אושרת "הרב הושיב את התינוקת שלי על ברכיו והיא הסתכלה עליו כאילו הוא מלאך משמים, זה היה רגע מדהים מבחינתי, רגע שאני לא אשכח בחיים".